سری تراشی CNC سوئیس

از سری تراشی دقیق در صنعت پزشکی گرفته تا قطعات پیچیده هوافضا همه و همه کلید های نگه داشتن مهمترین ترین جنبه های مهم جهان مدرن در صنعت قطعه سازی هستند. سری تراشی CNC سوئیس در ساخت این قطعات بسیار کوچک با دقت میکرون نیاز استفاده میشود.

دستگاه CNC سوئیس چیست؟


دستگاه سری تراش CNC سوئیس که به آن (در ایران) دستگاه طول تراش cnc. و تراش اتوماتیک سوئیسی یا ماشین تراش اتوماتیک سوئیسی نیز گفته می شود. ماشین مدرن دقیق برای تولید است که می تواند قطعات بسیار کوچک را به سرعت و با دقت تولید کند.

یک دستگاه طول تراش سوئیسی با تغذیه موجودی میله از طریق بوش راهنما کار می کند. که هنگام تغذیه در ناحیه ابزار دستگاه، محکم از مواد پشتیبانی می کند. علاوه بر این، فقط بخشی از میله ای که ماشینکاری می شود به منطقه ابزار پیشرفت می کند. به این معنی که مواد برای افزایش پایداری و دقت در محل محکم نگه داشته می شوند.

با استفاده ازدستگاه تراش CNC سنتی، قطعه کار به طور معمول در موقعیتی ثابت و محکم در یک یا هر دو انتهای آن می چرخد.

با تراش سوئیسی، قطعه کار می تواند چرخیده، در امتداد محور Z به عقب و جلو حرکت کند. در حالی که ابزارهای مختلف ویژگی های قطعه را از بین می برد.

علاوه بر این ، ماشین های طول تراش سوئیسی می توانند چندین عملیات را همزمان در چندین منطقه انجام دهند. در حالی که یک ماشین تراش سنتی معمولاً فقط یک بار همزمان عمل می کند.

از ماشین های سوئیسی به طور سنتی برای قطعات چرخان مانند پیچ ​​استفاده می شود. ماشین های سوئیسی همچنین می توانند قطعات پیچیده ای تولید کنند که اصلاً سطح چرخشی ندارند.

مزایای ماشینکاری CNC سوئیس


این ماشین آلات سوئیسی در ابتدا برای صنعت ساعت سازی طراحی شده بودند. همچنین در ساخت دقیق پیشرفت خارق العاده ای کردند.

به این دلیل که سری تراشی cnc سوئیسی به طور منحصر به فردی قادر به تولید و ماشینکاری قطعات بسیار کوچک و دقیق با سرعت سریع هستند. ترکیبی از دقت بالا و حجم تولید بالا، سری تراشی cnc سوئیسی را به یک وسیله مهم برای تولیدکنندگان تبدیل می کند. که باید حجم زیادی از قطعات کوچک و پیچیده را با حاشیه کمی برای خطا تولید کند.

مزایای اصلی ماشینکاری سوئیس عبارتند از:

  • دقت میکرون – ماشین آلات سوئیسی قطعه کار را دقیقاً کنار محل کار در تمام مراحل ماشینکاری پشتیبانی می کنند. از آنجا که قطعه بسیار نزدیک به عملیات ابزار پشتیبانی می شود. قطعه ثابت مانده و تقریباً تحت تأثیر نیروی ابزار قرار نمی گیرد. این اطمینان را در تحمل های بسیار تنگ – حتی هنگام ماشینکاری قطعات بسیار کوچک – تضمین می کند.
  • قطعات پیچیده تر. – به دلیل پشتیبانی خوب از میله در طول فرآیند ماشین کاری ، ماشین های سوئیسی همچنین می توانند قطعات پیچیده تری با دیواره های نازک تر ، ویژگی های ظریف تر و برش های عمیق تر تولید کنند که در سایر ماشین ها امکان پذیر نیست.
  • سرعت سریع – زمان چرخه برای یک دستگاه سوئیسی می تواند به طور قابل توجهی کمتر از انواع دیگر دستگاه های CNC باشد.

درصورتی که ماشین های دیگر برای ماشینکاری و سری تراشی سی ان سی یک قطعه به یک ساعت یا بیشتر زمان نیاز داشته باشند. بسته به اندازه و پیچیدگی قطعه ، ماشینکاری سوئیس می تواند 30 قطعه در ساعت تولید کند.


قطعات آماده به حمل – ماشین آلات سوئیس چنان نتیجه دقیق و دقیقی را ایجاد می کنند که این ماشین ها می توانند نیاز به عملیات ثانویه را کاهش دهند یا از بین ببرند ، که اغلب منجر به قطعاتی می شود که آماده حمل مستقیم از دستگاه هستند.


قابلیت های ماشینکاری سوئیس UMC


به گفته دون بوش ، ماشینساز سوئیسی در UMC ، “UMC یک فروشگاه ماشینکاری معمول سوئیس نیست ،” ما سخت ترین قسمت هایی را می گیریم که دیگر مغازه ها نخواهند داشت.

” در UMC ، ما می توانیم این پروژه های پیشرفته را بپذیریم زیرا ما فوق العاده ماشین آلات ماهر و جدیدترین تجهیزات پیشرو در صنعت برای اجرای پروژه داریم تا مطابق با نیازهای دقیق مشتریانمان باشد.

به عنوان مثال ، تجهیزات ماشینکاری سوئیس ما شامل جدیدترین و پیشرفته ترین ماشینهای موجود در بازار از جمله STAR SR-20RIV Type B است که دارای یک ایستگاه ابزار 27 موقعیتی است که می تواند تا 41 ابزار را در خود جای دهد و انواع مختلفی از ماشینکاری را امکان پذیر می کند.

ارسال نظر