تفاوت ماشینهای دستی و CNC چیست؟ و اینکه کدام را انتخاب کنیم؟

اگر شما یک ماشین تراش دستی و CNC دارید یا اگر به فکر خرید اولین ماشین تراش خود هستید. ممکن است به این فکر کنید که کدام نوع ماشین تراش مناسب شما است. ماشین تراش ابزاری واقعاً افتخارآمیز است. که صدها سال برای تولید قطعات ماشین آلات، مبلمان و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. این تجهیزات به عنوان یک قطعه مفید ، از تغییرات و پیشرفت های فراوانی بهره مند شده است تا استفاده از دستگاه تراش را آسان تر کرده و در مدت زمان کمتری بتواند وسایل بیشتری را ایجاد کند.

تولید تراش، با تجربه

یادگیری نحوه اجرای ماشین تراش دستی فواید زیادی دارد. شما درکی از نحوه کارکرد دستگاه و نحوه استفاده از آن به بهترین روش ها دارید. برخی از افراد از کار با ماشین تراش دستی نیز بسیار لذت می برند. و این عالی است. اما اینکه در استفاده از ماشین تراش متخصص شوید ، زمان و کار زیادی لازم است. و اگر تلاش های اولیه شما تمام نشود ، این می تواند منجر به اتلاف وقت و مواد شود.

همچنین ، سطح مهارت شما می تواند آنچه را که قادر به ساختن آن هستید ، محدود کند ، این در صورتی است که برای تولید قطعات خاص برای یک سرگرمی یا تجارت به ماشین تراش نیاز دارید.
تراش CNC به شما امکان می دهد ماشین کاری پیچیده و با تجربه کمتری انجام دهید زیرا کامپیوتر برای ایجاد برش های پیچیده دستگاه را کنترل می کند. اگر می خواهید بر روی مهارت های تراش دستی خود کار کنید ، هیچ مشکلی شما را متوقف نمی کند ، اما در ضمن ، با استفاده از تراش CNC ، محدود به آنچه می توانید دستی انجام دهید نیستید.

هزینه های تولید

هزینه تراش CNC ممکن است بیشتر از ماشین تراش دستی باشد. که این یک نظر قطعی است. برای اجرای نرم افزار علاوه بر خود تراش، به یک کامپیوتر مناسب نیز احتیاج دارید. که این هزینه اضافی است. اگرچه پول بیشتری را از قبل خرج می کنید. ممکن است به راحتی بتوانید با صرفه جویی در وقت در زمان های تولید ، این هزینه ها را جبران کنید. ممکن است بیشتر هم باشد. این امر خصوصاً درصورت نیاز به ایجاد تعداد زیادی قطعه یا ساخت قطعات بسیار پیچیده، بیشتر صادق است. به جای اینکه ساعت ها به ماشین تراش بسته شوید ، می توانید قطعات مورد نیاز خود را طراحی کرده. و به کامپیوتر اجازه دهید تا کنترل ها را انجام دهد و وقت خود را برای کارهای دیگر آزاد کنید. همچنین افزایش دقت می تواند به معنای هدر رفتن مواد کمتر باشد زیرا قطعات شما اولین بار به درستی ایجاد می شوند.

یافتن تامین کنندگان تراش دستی و تراش CNC

کار با ماشین دستی معمولاً مهارت بیشتری نسبت به دستگاه CNC می خواهد که می تواند به تنهایی دقت را کنترل کند. با توجه به این نیاز به مهارت پیشرفته ، مزیت نهایی ماشینکاری دستی این دانش است که شما به احتمال زیاد با یک ماشینکار ماهرتر از یک حرفه ای منحصر به فرد با ماشین های CNC کار می کنید.

دنیای دیجیتال راحتی و سرعت بیشتری را فراهم می کند. اما برخی از مشاغل نیاز به رویکرد عملی دارند. یک فروشگاه ماشین آلات باتجربه و ماهر که می تواند مشاغل دستی و CNC را نیز به عهده بگیرد ، تضمین می کند که پروژه شما در دست خوب است ، مهم نیست که چه نوع رویکردی لازم باشد. و اجتناب از چوان می تواند کمک کند ، ما ماشین تراش دستی و تراش CNC را برای مشتریان خود ارائه می دهیم ، در صورت داشتن هر گونه سوال دقیق تراش ، لطفا با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر